گوهرفا

کلمات کلیدی

کد آهنگ پیشواز مذهبی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مذهبی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بختیاری همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی جنوبی همراه اول پخش آنلاین

آهنگ پیشواز مذهبی رایتل با پخش آنلاین

کد پیشواز عاشقانه ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقانه با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز غمگین برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز مادر ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز کردی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول کردی پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بلوچستانی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز موسیقی بلوچی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز لیست زائرا دست کیه مجتبی رمضانی

کد پیشواز آهنگ گیلکی ایرانسل با پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز گیلکی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز ایرانسل موسیقی محلی جنوبی پخش آنلاین

کد پیشواز محمدحسین شفیعی برای رایتل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مداحی حضرت فاطمه زهرا با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مادر برای همراه اول پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان برای همراه اول با پخش آنلاین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیست کامل کدهای آهنگ پیشواز با صدای رضا نیک فرجام برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با امکان پخش آنلاین و متن آهنگ

کد پیشواز ایرانسل رضا نیک فرجام ، پیشواز آهنگ‌های مادر پرستار دلم، آهنگ پدر ، آهنگ یه تابوت رنگی و ...

کد پیشواز مادر پرستار دلم رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44113483

مناسبت : روز مادر، مادر ، میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها

 

مادر پرستار دلم
ای روشنی بخش و چراغ منزلم

مادر پرستار دلم
ای روشنی بخش و چراغ منزلم

سلطان غم چشم و چراغم مادر

تنها گل گلزار باغم مادر

بعد از خدا تنها امیدم مادر

من با دعایت روسفیدم مادر

 

کد پیشواز پدر رضا نیک فرجام - بمیرم تو چشم پدر بد نشم

کد پیشواز ایرانسل: 44117029

مناسبت : روز پدر ، پدر ، میلاد حضرت علی علیه السلام

 

بمیرم تو چشم پدر بد نشم
میخوام تا عصای تو دستت بشم

نبینم دوباره تو حالت بده
که گریه ام میگیره خدا شاهده

نبینم دو دستِ تو میلرزه باز
به وقت قنوت و به وقت نماز

دنیا درون مشتمه
آخه یک نفر چون پدر همیشه پشتمه

 

کد پیشواز یه تابوت رنگی یه قصر قشنگی رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117303

مناسبت : آهنگ غمگین ، غمگین

 

یه تابوت رنگی یه قصر قشنگی
برایم بسازین در آغوش تنگی

بگید تا پرستو یه آهی براره
تو میلاد مرگم ترانه بکاره

ز دلتنگی ام آشیونه بسازید
واسه خاطراتم یه خونه بسازید

واسه خاطراتم یه خونه بسازید
شبای حنایی ببنده
که خون دل از رنگ چشمام نخنده

 

کد پیشواز حکایت گریه رضا نیک فرجام - می خوام برم به شهری که کبوتراش

کد پیشواز ایرانسل: 44113482

مناسبت : مذهبی ، امام رضا علیه السلام

 

میخوام برم به شهری که کبوتراش
سایه سر میشن برای زائراش

آقا به هر مریض ناعلاج میده
شفایی که نداره هیچکسی دواش

یه شب اومد تو خواب، خوابو شکستم
گریه کنان زانو زدم نشستم

اقا اومد گفت به چه غم اسیری
گفتم آقا طبیب گفته می میری

نگاهی کرد و گفت بگو فاطمه
قلب و دلم یه بارگی شکستن

انگاری که تمومه آسمونا
زانو زدن به حرمتش نشستن

 

کد پیشواز پریزاد رضا نیک فرجام - نم نم بارون میباره یک نفر اومد دوباره

کد پیشواز ایرانسل: 44113484

مناسبت : متفرقه

دسته : پاپ

نم نم بارون میباره یک نفر اومد دوباره
پشت این در بیقراره مثل بارون گریه داره

قصه ی من گشته آغاز وقتی که در را کنم باز

قلب من مجنون آزاد
آری برگشته به خونه باز پریزاد آخ پریزادم

 

کد پیشواز دنیا دنیا رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117294

مناسبت : متفرقه

دسته : پاپ

کد پیشواز دنیا همینه رضا نیک فرجام - به غیر از غم چه گشته حاصل من؟ امان آخ ای بلالم

کد پیشواز ایرانسل: 44113461

مناسبت : غمگین ، شکایت از روزگار

 

به غیر از غم چه گشته حاصل من؟ امان آخ ای بلالم

بزرگ خاندان آخ ای دل من! امان آخ ای بلالم

دلم لرزید مثل شهر بم شد؛ امان آخ ای بلالم

درون خانه ام یک یار کم شد، امان آخ ای بلالم

دنیا غریبم دادی فریبم

یه کوهه شکستم مجنون و خستم

 

کد پیشواز حرف مردم رضا نیک فرجام - گرفتی حالمو بد جور

کد پیشواز ایرانسل: 44113481

مناسبت : خیانت ، نامردی

 

گرفتی حالمو بد جور همش تو فکر و تشویشم

چه جور حالیت کنم برگرد دارم دیوونه تر میشم

تو دریا من صدف گردیده کارم

میون مشت ساحل موندگارم

 

کد پیشواز وطن فدای خاک و دریات رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44113490

 

وطن! فدای خاک و دریات
فدای دشت و صحرات
به روشنی فردات

وطن! ز جان خود گذشتم
رو قلب خود نوشتم
شلمچه ات بهشتم

 

کد پیشواز به زخم نگاهی نگاهم شکسته رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117305

 

به زخم نگاهی نگاهم شکسته
نگاهی که گاهی به من دل نبسته
اگه میشه کز تب اگه ساده بودم

خدا هم میدونه که دلداده بودم

ز دلتنگی ام آشیونه بسازید
واسه خاطراتم یه خونه بسازید
واسه خاطراتم یه خونه بسازید

یه تابوت رنگی یه قصر قشنگی
برایم بسازین در آغوش تنگی
یه تابوت رنگی یه قصر قشنگی

خدایا چه وقته جدایی و درده

دلم تنگ تنگه تنم سرد سرده

خدایا چه وقته جدایی و درده

 

کد پیشواز به من ثابت کن رضا نیک فرجام - برو دست از سرم بردار شدم سرباز شطرنجت

کد پیشواز ایرانسل: 44117291

 

برو دست از سرم بردار شدم سرباز شطرنجت

خدا رو چه دیدی شاید تموم شه مهنت و رنجت

من اینجا آبرو دارم صدات انقدر نبر بالا

باشه اصلا قلط کردم کمی آروم بشو حالا

چشات امروز کیو دیده که از پیش چشات گم شم

چرا فکر میکنی باید که من هم مثل مردم شم

بلاها بر سرم اومد ولی چیزی نپرسیدم

خودت دیدی یه عمری من به هر ساز تو رقصیدم

 

کد پیشواز جدایی رضا نیک فرجام - خدایا چه وقته جدایی و درده

کد پیشواز ایرانسل: 44117298

اذون کبوتر تو گوشم بگویید
نماز مسافر شکسته بخونید

بگیرید یه مهمونی بی صدایی
کباب دل و شربتی از جدایی

یه آهنگ شادی بگید تا قناری
برایم بخونه واسه یادگاری

خدایا چه وقته جدایی و درده
دلم تنگ تنگه تنم سرد سرده
خدایا چه وقته جدایی و درده

 

کد پیشواز بانو رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44113460

مناسبت : میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها ، روز زن

 

بانو ای شعر و آوازم رویای پروازم ای تو سرآغازم

بانو بی تو فراموشم یک شمع خاموشم

 

کد پیشواز قبله گاه رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44113476

مناسبت : عاشقانه

 

کد پیشواز و اما عشق رضا نیک فرجام - باز دوباره نامه تو اومده اما دوباره

کد پیشواز ایرانسل: 44117304

مناسبت : عاشقانه ، غمگین ، دوری و فراق

 

کد پیشواز اون که رفته رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117300

مناسبت : عاشقانه ، غمگین

 

کد پیشواز پاییز چشمات رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117301

مناسبت : غمگین ؛ عاشقانه

 

خیابون کوچه و بن بست پلاکو اشتباه دادی

بیا تکلیف روشن کن تو پیچوندن تو استادی

 

کد پیشواز همصدا رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117297

 

یه همصدا میخوام تو این زمونه

واسه همیشه پیش من بمونه

یه همصدا میخوام با من بخونه

که باز دیوونه شم بازم دیوونه

یه همصدا که شب تا صب کنارم

نگا کنه به چشم خیس و تارم

 

کد پیشواز نفس رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117299

 

کد پیشواز چشات رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117292

مناسبت : عاشقانه ، غمگین ، خیانت

 

من از شب تا اذون صبح بیدار و چش به در دوخته

چشای کورتو وا کن ببین کی پای کی سوخته

 

کد پیشواز تب رضا نیک فرجام - شدم فرهاد و مجنونت

کد پیشواز ایرانسل: 44117302

 

شدم فرهاد و مجنونت ضریب عشق صد میشم

اگه خواستی برم بازم سر راهت سد میشم

 

کد پیشواز گلایه رضا نیک فرجام - گلایه کم کنم نازی گرفتی عشقمو بازی

کد پیشواز ایرانسل: 44117295

مناسبت : عاشقانه ، شکایت ، غمگین

 

گلایه کم کنم نازی گرفتی عشقمو بازی

چجوری شب نفهمیدم به دل کندن شدی راضی

 

کد پیشواز گل یاسم رضا نیک فرجام

کد پیشواز ایرانسل: 44117296

 

ای گل یاسم به تو حساسم

اشک چشای تو شد لباسم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی