گوهرفا

کلمات کلیدی

کد آهنگ پیشواز مذهبی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مذهبی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بختیاری همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی جنوبی همراه اول پخش آنلاین

آهنگ پیشواز مذهبی رایتل با پخش آنلاین

کد پیشواز عاشقانه ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقانه با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز غمگین برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز مادر ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز کردی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول کردی پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بلوچستانی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز موسیقی بلوچی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز لیست زائرا دست کیه مجتبی رمضانی

کد پیشواز آهنگ گیلکی ایرانسل با پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز گیلکی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز ایرانسل موسیقی محلی جنوبی پخش آنلاین

کد پیشواز محمدحسین شفیعی برای رایتل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مداحی حضرت فاطمه زهرا با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مادر برای همراه اول پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان برای همراه اول با پخش آنلاین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بسته کامل کد آهنگ پیشواز با صدای ایمان غلامی برای سیمکارت‌های ایرانسلی با امکان پخش انلاین و متن هر آهنگ

آهنگ پیشواز ایرانسل ایمان غلامی با پخش آنلاین، کد پیشواز آهنگ غمگین ، خیانت و ...

کد پیشواز پس دل من چی چرا گذاشت و رفت ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110011

 

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت ای دل غافل اونم گذاشت و رفت
بی کسی آخر امد سراغم چاره ندارم باید جداشم

کد پیشواز خدانگهدارت 1 ایمان غلامی - میرم تا حس کنی جای نبودمو

کد پیشواز ایرانسل: 44110005

 

میرم تا حس کنی جای نبودمو

حسی نداشتی بم عاشقت بودمو

میرم تا باورت بشه که آخرش

دلم میتونه از دلت دل بکنه

کد پیشواز گریه نکن 1 ایمان غلامی - گریه نکن میدونم برم از غم و غصه میمیری

کد پیشواز ایرانسل: 44110000

 

میمیرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه

اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م میگیره

گریه نکن میدونم برم از غم و غصه میمیری

اشکاتو پاک کن میدونم توام از عشق خیری ندیدی

کد پیشواز نم نم بارون ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110010

 

نم نم بارون تو کوچه خیابون
نگاه تو مثل یه زندون

منم یه اسیر دستمو بگیر
نذار که پیش تو بشم حقیر

کد پیشواز شنیدم 2 ایمان غلامی - برو اما بدون بی تو می میرم من

کد پیشواز ایرانسل: 44110012

 

برو اما بدون بی تو می میرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

 

کد پیشواز خیالی نیست 3 ایمان غلامی - حق من این نبود که تو بهم بگی باید برم

کد پیشواز ایرانسل: 44110004

 

حق من این نبود که تو بهم بگی باید برم

داری میری اما یه روز پشیمونیتو میبینم

حالا که از یاده تو رفتم هیچ خیالی نیست

برو با این و اون باش تو دلم جای تو نیست

 

کد پیشواز خیانت ایمان غلامی - چشامو می بستم به رو همه

کد پیشواز ایرانسل: 4419998

 

چشامو می بستم به رو همه تو داری چشماتو رو من می بندی

باگریه ام میگفتم دوست دارم وحالا داری به اشکام میخندی

تومیــری میدونم محاله بعد من دل به یکی دیگــه نبنــدی

چه آسون گذشتی از اون قلبی که روز وشب بهش تکیه میکردی

کد پیشواز خدا بیا برس به دادم ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110008

 

خدا بیا برس به دادم
خدا مگه چی بود گناهم ؟!

دوسم نداشته
به هرکی دل می بازم

کد پیشواز تیک تیک ساعت ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110014

 

تیک تیک ساعتا شب یاد تو رو میاره

دیگه یاد تو نیست آهای دل بیچاره

بعد خیانت تو اشکام دارن میریزن

 

کد پیشواز گریه نکن 2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110001

 

بیا عزیزم سرتو بالا نگهدار راهی نمونده خدانگهدار

آخه عزیزم قسمت همینه چشمای خیسم تو رو نبینه

میمیرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه

اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م می گیره

کد پیشواز ترس 2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110013

 

همیشه آخر عشقا تا که دنیا بوده دنیا
میمونه با سرنوشتش یه نفر همیشه تنها

کد پیشواز خیالی نیست 1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110002

 

این همه خاطراتی که تو قلبه من گذاشتی

چه طوری خاکش بکنم نامی واسم نزاشتی

چه طوری باورش کنم نبودنت کنارمو

بی معرفت یه کاری کن نگو دوستت ندارم

حق من این نبود که تو بهم بگی باید برم

داری میری اما یه روز پشیمونیت رو میبینم

حالا که از یاده تو رفتم هیچ خیالی نیست

برو با این و اون باش تو دلم جای تو نیست

کد پیشواز مثل من ، مثل تو 2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110009

 

تو هر دفعه که بام بد شدی

از این دل ساده رد شدی

بهت وابسته تر شدم

نگام کن شکسته تر شدم

نگام کن شکسته تر شدم

تا کی باید اینجا باشه تموم خاطرات تو

تو هر چی بد بودی با من اما همیشه داشتم هوات و

همیشه داشتم هوات و

کد پیشواز خدا 1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110007

 

واسه بدست آوردنت دستامو زدم به هر کوری
آخه فکر کردم یه جوری تو با بقیه فرق داری

فکر میکردم ک باتو ی عشق تازه میسازم
نمیدونستم تو میری من تو بازی میبازم

خدا بیا برس به دادم خدا مگه چی بود گناهم
دوسم نداشته به هرکی دل میبازم

کد پیشواز بگو ایمان غلامی - چشامو می بندم هرجا مردم اشکام و نبینن

کد پیشواز ایرانسل: 44110764

 

چشامو می بندم هرجا مردم اشکام و نبینن

بی تو موهامم سفید شد آینه ها دروغ نمیگن

بگو هر جایی که نیستم دلت از غصه می لرزه

بگو این دروغ خوب و به شنیدنش می ارزه

کد پیشواز سخته ایمان غلامی - تو نیستی و هوا هوای بی کسی

کد پیشواز ایرانسل: 44110765

 

تو نیستی و هوا هوای بی کسی هوای قلبمو نداره هیچکسی
نداره هیچکسی نداره هیچکسی

تو نیستی و منم اسیر دستتم چرا به داد قلب من نمیرسی
به من نمیرسی به من نمیرسی

کد پیشواز خدانگهدارت 2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110006

 

همین که دیدی بت وابسته تر میشم
ازم بریدی و سوزوندی از ریشم

نمونده هیچ راهی برای برگشتن
یک عمر و بیهوده دور تو میگشتم
دور تو میگشتم دور تو میگشتم

میرم تا حس کنی جای نبودمو
حسی نداشتی بم عاشقت بودمو

میرم تا باورت بشه که آخرش
دلم میتونه از دلت دل بکنه

کد پیشواز شبگرد ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110553

 

عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم

میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم

تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم

تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم

کد پیشواز خیالی نیست 2بیکلام ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44110003

 

کد پیشواز چشامو 2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 4419999

 

چه فرقـی داره واست تو که این ناله هـامو نشــنیدی

میدونم بی تو باید بمونم چون دلم رو پس میدی

بهت گرمتر از گل نگفتم با اینکه میدونستم خار بودی

توبانی یه تموم بی کسی هام توبانی یه همه آزار بودی

کد پیشواز پیراهن مشکی1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117582

 

باز امشب نشستم با چشمای خیس

تو نیستی یه دنیا ازم کم شده

ببین حال من حال دیوونه هاست

نمیدونم امشب چه مرگم شده

تو رفتی پشت سرت زندگیم

به جز گریه چیزی نشونم نداد

ببین پیرهن مشکیمو پوشیدم

تا به رنگ این روزگارم بیاد

تو این بی کسی منو جا نذار

کد پیشواز پیراهن مشکی2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117583

 

دلت خونه ی عشق من بود و بس
دوباره به اون خونه راهم بده

من از خیر دنیا گذشتم بیا
بازم عاشقم شو پناهم بده

هنوزم مثل اون روزا عاشقم
آره من همون آدم سابقم

یه عمر عاشقی واسه من کم نبود
جدا موندن از تو که حقم نبود

تو این بی کسی منو جا نذار
یه بار عشقمو باز به یادت بیار

کد پیشواز شکست عشقی2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117585

 

نمیشه اخه از تو ساده دل برید نمیشه خط رو خاطرات تو کشید

کی بیشتر از من عاشقت میشه بگو کی مثل من نگاتو داره ارزو

کسی که باخته زندگیشو این وسط منم که از تو مونده حسرتی فقط

آخر یه روزی قید عشق و میزنم دل از تو و تموم دنیا میکنم

تموم ترس من اینه نباشی تو بری تو قلب یک غریبه جاشی تو

کد پیشواز بهت حق میدم2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117556

 

عشق من برو ولی بدون دلم خونه نگاهم خیس بارونه

تو چشام قد یه دنیا زمستونه کسی از حال من چیزی نمیدونه

اینا کارای این دنیای بی رحمه برو از پیش من هیشکی نمیفهمه

منه احساسی و عاصی نکن انقدر با رفتارت ، خدانگهدارت

کد پیشواز ملالی نیست1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117571

 

چشمای من طاقت حرفاتو دیگه نداره

اشک میریزه رو گونه هام داره همش میباره

اون که یه روزی همدم روز شب دلم بود

دیدی چطوری این روزا پا رو دلم میذاره

اون که دل سیاهشو به دل من گره زده

خوب جلوه میده خودشو من میشم اون آدم بده

کد پیشواز به عشق تو2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117554

 

آرامش زندگیمو فقط به احساس خوب تو مدیونم

از این فکر آروم و بی دغدغه ازت واسه همه چی ممنونم

کد پیشواز سقوط1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117580

 

تو عادتم دادی به حس رویاتو که فکر کنم هستی

چشامو میبستم با این خیال خام که دل به من بستی

من عاشقت بودم تا وقتی که شونت پشتمو خالی کرد

نیستی ببینی که له شده احساسم زیر هجوم درد

من حال این روزام دلگیره و خوش نیست هیشکی نمیفهمه

تو دردمو دیدی به روت نیوردی چشات چه بی رحمه

کد پیشواز برای آخرین بار1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117558

 

بمون کنارم این بار برای آخرین بار
واسه همیشه میرم تورو خدا نگهدار

شاید دیگه نبینیم حتی برای یک بار
این لحظه های آخر دیگه نمیشه تکرار

دل کندن از تو سخته با طرز این نگاه هات
رفتن رو سخت کرده، بارون اشک چشمات

 

کد پیشواز به عشق تو1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117553

 

به عشق توئه خوبه حال و هوام

به عشق توئه زندگیمو میخوام

کد پیشواز بهت حق می دم3 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117557

 

نه تو به این رابطه هیچ حسی نداری

میری منه دیوونه رو تنها میذاری

میگی فراموشت کنم عاشق نباشم

تو از یه دیوونه چه انتظاری داری

عشق من برو ولی بدون دلم خونه نگاهم خیس بارونه

تو چشام قد یه دنیا زمستونه کسی از حال من چیزی نمیدونه

کد پیشواز سقوط2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117581

 

من ، حال این روزام دلگیره و خوش نیست هیشکی نمیفهمه

تو ، دردمو دیدی به روت نیوردی چشات چه بی رحمه

من ، از نبود تو یه گوشه میشینم توی خودم میرم

از زندگی دورم هر ثانیه دارم رو به سقوط میرم

 

کد پیشواز پیراهن مشکی3 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117584

 

تو این بی کسی منو جا نذار
یه بار عشقمو باز به یادت بیار

من از فکر تو نمیخوام برم
نمیخوام که از عشق تو بگذرم

تو این بی کسی منو جا نذار
یه بار عشقمو باز به یادت بیار

من از فکر تو، نمیخوام برم
یه بار رفتن تو نشد باورم

کد پیشواز عاشقش نبودم2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117551

 

به خدا سادگی هاشو دیگه هیچ جایی ندیدم
اون تو زندگیشه اما من به بد جایی رسیدم

گاهی وقتا حس میکردم، عشق پاکش یه جنونه
عاشقش نبودم اما نمیخواستم که بدونه

کد پیشواز عاشقش نبودم3 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117552

 

اشکاشو میدیم اما گفتم از زندگی خستم
بهتره با هم نباشیم قلب پاکشو شکستم

حالا چند ساله از اون روز میگذره اما یه بارم
از تو خاطرم نمیره هنوزم عکساشو دارم

گاهی وقتا با خیالش میسوزه همه وجودم
من پشیمونم از این که هیچوقت عاشقش نبودم

به خدا سادگی هاشو دیگه هیچ جایی ندیدم
اون تو زندگیشه اما من به بد جایی رسیدم

کد پیشواز بهت حق میدم1 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117555

 

گاهی آدم بخواد نخواد وابسته میشه
گاهی آدم از خستگی هاش خسته میشه

حق با تو بود عاشقی خیلی مرد میخواد
آدم عاشق خیلی زود شکسته میشه

کد پیشواز عاشقش نبودم1 ایمان غلامی - من نمیخواستمش اما اون خودش میخواست بمونه

کد پیشواز ایرانسل: 44117550

 

من نمیخواستمش اما اون خودش میخواست بمونه
میگرفت دستامو آروم همه جا با هر بهونه

عشقو میدیدم تو چشماش بی ریا بود مثل بارون
منو عشق من صدا کرد با همه تفاوتامون

به خدا سادگی هاشو دیگه هیچ جایی ندیدم
اون تو زندگیشه اما من به بد جایی رسیدم

گاهی وقتا حس میکردم، عشق پاکش یه جنونه
عاشقش نبودم اما نمیخواستم که بدونه

 

کد پیشواز ملالی نیست2 ایمان غلامی - تقصیر من بود بال و پر دادم بهش پر زد و رفت

کد پیشواز ایرانسل: 44117572

 

اون روز تو اون روزهای دور که وقتی نزدیکش شدم
گفتم چه سادست انگاری اینم یکی مثل خودم

تقصیر من بود بال و پر دادم بهش پر زد و رفت
تنهام گذاشت وقتی که دید موندم تو این روزهای سخت

اون که دل سیاهشو به دل من گره زده
خوب جلوه میده خودشو من میشم اون آدم بده

اونی که زد قیدمو به بخت خودش لگد زده

ملالی نیست از این به بعد منم میشم مثل همه
منم میشم مثل همه ، منم میشم مثل همه

کد پیشواز برای آخرین بار3 ایمان غلامی - بهت اجازه میدم تو قلب دیگه جاشی

کد پیشواز ایرانسل: 44117549

 

بهت اجازه میدم تو قلب دیگه جاشی
میخوام برم از اینجا که موندنم گناهه
هر جا بده عذابت موندن یه اشتباهه

اگه یه روز نباشم، برای کی عزیزی
بارون گریه هاتو رو دوش کی میریزی

کد پیشواز برای آخرین بار2 ایمان غلامی

کد پیشواز ایرانسل: 44117548

 

وقتی هوا خرابه پرواز راه چاره موندن فقط عذابه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی