گوهرفا

کلمات کلیدی

کد آهنگ پیشواز مذهبی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مذهبی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بختیاری همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی جنوبی همراه اول پخش آنلاین

آهنگ پیشواز مذهبی رایتل با پخش آنلاین

کد پیشواز عاشقانه ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقانه با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز غمگین برای همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز مادر ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز کردی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول کردی پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز موسیقی محلی بلوچستانی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز موسیقی بلوچی ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز لیست زائرا دست کیه مجتبی رمضانی

کد پیشواز آهنگ گیلکی ایرانسل با پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز گیلکی همراه اول با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز ایرانسل موسیقی محلی جنوبی پخش آنلاین

کد پیشواز محمدحسین شفیعی برای رایتل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مداحی حضرت فاطمه زهرا با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز مادر برای همراه اول پخش آنلاین

کد پیشواز امام زمان برای همراه اول با پخش آنلاین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فهرست کامل کد آهنگ پیشواز با صدای ناصر یعقوبی برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی موسیقی محلی خراسانی با پخش آنلاین بسته کامل

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی نداره این دنیا وفا نداره

کد پیشواز ایرانسل: 44122278
کد هفتگی ایرانسل: 44122313

نداره این دنیا وفا نداره
نه ظلم نکن؛ دنیا صفا نداره نه!
چه سود از این دنیا؟
که آخرش ما هم اسیر خاکیم و بقا نداره نه؟!
خوشیم و بی ارزش گریه داره این حال
ظلم می کنیم هر دم!
میره این روزا…
من میخورم اما چاره ای نیست

باید نفس کشید
طاقت تا تموم شه، شاید!

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی ظلم دنیا - قطعه دوم

کد پیشواز ایرانسل: 44122279
کد هفتگی ایرانسل: 44122314

خیلی حرفا هست؛ که باید شنید…
اما؛ اینقدر درگیریم نمی فهمیم
روزا میگذرن و میرن
ما همچنان اینجا؛ مشغول دنیاییم!
وای به حالِ ما! وای به حالِ ما!

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی دلم تنگه بیا و آرومش کن

کد پیشواز ایرانسل: 44122276
کد هفتگی ایرانسل: 44122311

دلم تنگه بیا و آرومش کن دلم خونه بیا و درمونش کن

زندگی معنا نداره واسه من به باد دادی زندگیمو تمومش کن

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی میگن اگه بخندی دنیا به روت میخنده

کد پیشواز ایرانسل: 44133992
کد هفتگی ایرانسل: 44133982

میگن اگه بخندی دنیا به روت میخنده

خدای مهربونی راه غمو میبنده

بالا و پایین داره گردش این روزگار

هرچی که پیش اومد و به پای قسمت نذار

بالا و پایین داره گردش این روزگار

هرچی که پیش اومد و به پای قسمت نذار

مهرو صفا بکارید کوچیکه دنیای ما

کوتاه عمر آدم بلنده عمر غمها

غصه یه روز با منه فردا برای شما

کوتاه عمر آدم بلنده عمر غمها

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی دنیای من مثه چه سوت و کوره بی تو دیگه خستم از این زمونه

کد پیشواز ایرانسل: 44122277
کد هفتگی ایرانسل: 44122312

دنیای من مثه چه سوت و کوره بی تو دیگه خستم از این زمونه

مثل یه مجنونم که به دنبال تو میگردم اما نیست یک نشونه

اشکای بیتابی بی تو بودن چشمامو دیگه از خودم گرفته

چقدر بشینم تا که از در بیای میدونی سخته یادمم نرفته

دلم تنگه بیا و آرومش کن دلم خونه بیا درمونش کن

زندگی معنا نداره واسه من به باد دادی زندگیمو تمومش کن

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی قصه من قصه نوشته میشه اما ایندفه غصه خونده میشه

کد پیشواز ایرانسل: 44122275
کد هفتگی ایرانسل: 44122310

قصه من قصه نوشته میشه اما ایندفه غصه خونده میشه

درست مثه درد که از هر طرف بخونی باز درد خونده میشه

درد جدایی تو و نبودت که ایندفه خار کرده منو

انگشت نمای کل مردم شدم بی تو نمیخوام دیگه زندگی رو

دلم تنگه بیا و آرومش کن دلم خونه بیا و درمونش کن

زندگی معنا نداره واسه من به باد دادی زندگیمو تمومش کن

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی یه غرور پینه بسته دوباره صورت زخم

کد پیشواز ایرانسل: 44131971
کد هفتگی ایرانسل: 44131954

یه غرور پینه بسته دوباره صورت زخم

کوله بار غصه و چشم تر و هجوم

دردآه سینه سوز جیب خالی و شرم چشا

دردبدر همقدم گریه اسیر کوچه ها

آه سینه سوز جیب خالی و شرم چشا

دردبدر همقدم گریه اسیر کوچه ها

الهی که نشکنه غرور مرد

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی غریبی سخت مرا دلگیر داره

کد پیشواز ایرانسل: 44129516
کد هفتگی ایرانسل: 44129622

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی ای لب بوم اومدی

کد پیشواز ایرانسل: 44132257
کد هفتگی ایرانسل: 44132230

لب بوم اومدی گهواره داری

هنور من عاشقم تو بچه داری

به حق ماه و خورشید و ستاره

امیدوارم که برگردی دوباره

تو که بر عهد خود وفا نکردی

بیا ای بی وفا

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی الهی که نشکنه غرور مرد

کد پیشواز ایرانسل: 44131972
کد هفتگی ایرانسل: 44131955

الهی که نشکنه غرور مرد

غم نیاد تو چشمای صبور مرد

سفره ای خالی نمونه هیچ کجا

کسی آواره نشه تو کوچه ها

کسی آواره نشه تو کوچه ها

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی شادی رو قسمت کنید

کد پیشواز ایرانسل: 44133993
کد هفتگی ایرانسل: 44133983

شادی رو قسمت کنید بذر خوشی بکارین

دست همو بگیرین شاید یه روز نباشین

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی ای فلک بر گردنم زنجیر بردار که غربت خاک دامنگیر داره

کد پیشواز ایرانسل: 44129517
کد هفتگی ایرانسل: 44129623

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی مهر و صفا بکارین کوچیکه دنیای ما

کد پیشواز ایرانسل: 44133994
کد هفتگی ایرانسل: 44133984

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی پای دار قالی

کد پیشواز ایرانسل: 44131973
کد هفتگی ایرانسل: 44131956

کد آهنگ پیشواز ناصر یعقوبی ایرانسل نوای محلی خراسانی

کد پیشواز ایرانسل: 44132258
کد هفتگی ایرانسل: 44132231

کد پیشواز ناصر یعقوبی بسه دیگه بونه نگیر آی دلم

کد پیشواز ایرانسل: 44133997
کد هفتگی ایرانسل: 44133986

بسه دیگه بونه نگیر آی دلم

زمونه بد تا می کنه با دلم

چشم تو دنیای من و مشکلم

 

کد پیشواز ناصر یعقوبی ایرانسل من چه کنم با غصه ها و غمت

کد پیشواز ایرانسل: 44133995
کد هفتگی ایرانسل: 44133985

من چه کنم با غصه ها و غمت

منی که ساختم با زیاد و کمش

خدایی میدونه که نمی بخشمت

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی وقتی قدم تو کوچمون میذاری

کد پیشواز ایرانسل: 44133996
کد هفتگی ایرانسل: 44133991

کد پیشواز ایرانسل ناصر یعقوبی نوای خراسانی

کد پیشواز ایرانسل: 44132259
کد هفتگی ایرانسل: 44132232

کد پیشواز ناصر یعقوبی ایرانسل تنها گذاشتی

کد پیشواز ایرانسل: 44133998
کد هفتگی ایرانسل: 44133987

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی